Wycieczka klasy IB

Dnia 25.04.2017, klasa I B pojechała na wycieczkę do Krakowa. To były aktywne 3 dni pełne dobrej zabawy, zwiedzania  a nawet nauki.
Pierwszego dnia dotarliśmy do Krakowa ok. godziny 14. Zakwaterowaliśmy się w Yellow hostelu i po krótkim odpoczynku wyruszyliśmy zwiedzać. Podczas zwiedzania odwiedziliśmy muzeum bursztynów, gdzie podziwialiśmy wspaniałe okazy. Wieczorem odbyły się gry i zabawy integracyjne zorganizowane przez nas samych.
Drugiego dnia z samego rana udaliśmy się do ogrodu doświadczeń Lema i choć pogoda nam nie sprzyjała to zobaczyliśmy i usłyszeliśmy wiele ciekawych rzeczy m.in. z dziedziny optyki, a także wysłuchaliśmy krótkiego wykładu o Einsteinie. Po tej wizycie udaliśmy się na obiad i podzieliliśmy się na dwie grupy w celu zapewnienia każdemu pożądanych atrakcji. Pierwsza grupa udała się do aquaparku gdzie spędziła ponad 3 godziny na zażywaniu kąpieli, zjazdów na wielu różnych zjeżdżalniach, podróży leniwą rzeką oraz korzystała z  sauny i jacuzzi. Grupa druga natomiast po wizycie w galerii handlowej i smacznym obiedzie wróciła do hostelu by zająć się rozrywkami takimi jak chociażby nauka gry w brydża czy zaciekłe rozgrywki w monopoly. Wieczorem znów połączyliśmy się w jedną grupę i wspólnie śpiewaliśmy, a nasz kolega grał dla nas na gitarze.
Ostatniego dnia po śniadaniu, posprzątaliśmy po sobie pokoje, zabraliśmy swoje rzeczy i wyruszyliśmy w podróż powrotną. Wszyscy świetnie się bawiliśmy i już nie możemy się doczekać kolejnej wspólnej wycieczki.