Wycieczka do Świnoujścia klasy II c

Od 23 do 26 września klasa 2c oraz dwie osoby z klasy 2a pojechały na wycieczkę do Świnoujścia. W poniedziałek tj. 23.09 około godziny 7:30 dojechaliśmy na miejsce. Po zakwaterowaniu mieliśmy chwilę na rozpakowanie się i odpoczynek, następnie poszliśmy zwiedzać miasto. Kolejnego dnia po śniadaniu wybraliśmy się do Międzyzdrojów gdzie odwiedziliśmy Rezerwat Żubrów, Aleję Gwiazd i promenadę. W środę popłynęliśmy statkiem rejsowym do Fortu Gerharda, gdzie przewodnik przebrany w strój pruskiego żołnierza niezwykle obrazowo przedstawił nam funkcjonowanie tego obiektu. Mieliśmy również okazję przejść musztrę i być świadkami wystrzału z armaty gładkolufowej. Zwiedziliśmy także Latarnię Morską, ze szczytu której mogliśmy podziwiać przepiękne widoki. W czwartek wymeldowaliśmy się z pokoi i poszliśmy do galerii handlowej, w której zrobiliśmy zakupy i zjedliśmy obiad. Po pysznym posiłku przepłynęliśmy promem na drugą stronę i udaliśmy się w podróż powrotną. Wszyscy jednomyślnie stwierdzili, że wycieczka była bardzo udana  i chętnie ją powtórzymy.