Wycieczka do Krakowa klasy 2b

Od 6 do 8 października, klasa 2b wraz z wychowawcą Mirosławem Zawadą oraz z Markiem Orłowskim, pojechała na trzy dniową wycieczkę do Krakowa. Noclegi zorganizowaliśmy sami w hostelu Premium, który był tylko 15 minut od Rynku Głównego. Wyjechaliśmy o 8;15 pociągiem bezpośrednim do Krakowa, i trafiliśmy tam po 5 godzinach. Powrót jednak zajął nam 6 godzin.

Każdego dnia odbywaliśmy bardzo długie spacery, zwiedzając przy okazji Rynek, Ulice Floriańską oraz Wisłę. Ponadto udało nam się zwiedzić zamek Królewski na Wawelu wraz ze smokiem, mieliśmy też czas żeby wstąpić do Galerii Handlowej. Niestety nie udało nam się zwiedzić Jamy Smoczej, pomimo długich poszukiwań nie znaleźliśmy wejścia.

Posiłki organizowaliśmy sobie sami, na śniadania niektórzy szli na pierogi, do McDonalda, albo mogli wstąpić do sklepu. A wieczorem szliśmy do wybranej restauracji. Organizacja wycieczki początkowo przebiegała bezproblemowo, jednak im bliżej tym trudniej. Można powiedzieć że układ pokojów chłopców zmieniał się codziennie, od 9 osobowego pokoju, aż do dwóch 4 osobowych.

Wycieczka była rewelacyjna, mogliśmy na nowo spędzić razem czas jako klasa, po tym kiedy rok spędziliśmy zamknięci w domach. Poniżej zdjęcia z naszego wyjazdu